سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نیر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نیر گقت: شهدای والامقام کشورمان تمام دار و ندار ما هستند و هر چه داریم در سایه خون پاک شهدا رقم خورده که باید قدردان این زحمات و تلاش‌ها بود
کد خبر: ۹۰۷۶۷۵۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یادواره شهدای روستای گوگه شهرستان نیر برگزار شد.

حجت‌الاسلام احد احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر در این مراسم اظهار داشت: شهدای والامقام کشورمان تمام دار و ندار ما هستند و هر چه داریم در سایه خون پاک شهدا رقم خورده که باید قدردان این زحمات و تلاش‌ها بود چرا که زحمات و تلاش شهدای والامقام کشورمان در تثبیت امنیت و اقتدار کشورمان مثال‌زدنی است.

وی بیان کرد: باید به این موضوع فکر کرد که اگر رشادت‌های شهدای والامقام نبود هم‌اکنون کشورمان به امنیت و اقتدار کنونی دست نمی‌یافت که به همین دلیل باید قدردان خون پاک شهدا بود و با ادامه راه و هدف شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به شکل مناسب عمل کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به عنوان یکی از وظایف مهم مردم و مسئولان برای دستیابی به امنیت و آسایش کشورمان اولویتی اساسی است و در این زمینه باید از شهدای والامقام کشورمان به عنوان الگوی شاخص و برجسته برای هموار کردن راه سعادت در جامعه استفاده شود.

احدی اظهار کرد: شهدا نمود راه ولایت و سعادت در زندگی هر فردی است که باید در ترویج این مهم به شکل مناسب عمل شود تا بتوانیم فرزندانی متدین و بسیجی را تربیت کرده و با دستیابی به پیشرفت و توسعه راه رسیدن به سعادت و آبادانی جامعه را هموار کنیم که این موضوع نیازمند تلاش همه‌جانبه مسئولان و مردم است.

وی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور نیز تصریح کرد: برگزاری این اردوها نیز برای ملموس کردن فلسفه ناب شهادت و انتقال پیام شهدا که ادامه نهضت عاشورا است یک امر مهم و اساسی است و در این زمینه همگان باید تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند و در برگزاری یادواره‌های شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

ارسال نظرات