خبرهای داغ:

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان قزوین تغییر کرد

ابوالفضل خاکباز به عنوان مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین معرفی و از خدمات علی رفیعی در این مسئولیت تقدیر شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۶۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تشکر از تلاش مجموعه مدیریت مسکن برای ارائه خدمت به محرومان بیان کرد: اساس کار در کمیته امداد خدمت بوده و در این میان خدمت به مردم به خصوص اقشار نیازمند و محروم از ارزش بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: تغییر مسئولیت‌ها در کمیته امداد با هدف خدمت بهتر به نیازمندان است از این رو باید به بهره گیری از خدمات گذشته در عرصه ساخت و بهسازی مسکن، بستر ارتقای این خدمات را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: براساس بررسی های انجام شده مسکن، اشتغال و درمان سه نیاز جدی مددجویان برای خدمت رسانی است که با پیگیری‌های انجام شده واگذاری 425 واحد مسکونی براساس اولویت‌ها به مددجویان نیازمند در حال انجام است که پیش بینی می‌شود در اجرای برنامه خانه دار کردن ایتام بدون مسکن به تحقق اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

وی گفت: براساس برنامه سال جاری 560 واحد مسکونی شهری برای تحویل به مددجویان استان قزوین در دست پیگیری است که 425 واحد ساخته و 136 واحد مسکونی خریداری خواهد شد.

مومنی اعلام کرد: سال 96 با تلاش‌های انجام شده و کمک خیران کار تعمیر جزئی، تعمیر کلی، ساخت و خرید هزار 629 واحد مسکونی برای مددجویان انجام شد.

وی ادامه داد: برای تحویل 425 واحد مسکونی 22 میلیارد تومان از منابع داخلی کمیته امداد تا پایان سال اختصاص می‌یابد در نتیجه خانوارهای نیازمند سه نفره فاقد مسکن ، خانه دار خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار