سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اولویت اساسی است که در این زمینه باید با تاسی از راه و هدف شهدا به اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دست یابیم.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۶۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اولویت اساسی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در یادواره شهدای بخش ویلکیج شهرستان نمین، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اولویت اساسی است که در این زمینه باید با تاسی از راه و هدف شهدا به اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دست یابیم.

وی بیان کرد: پیروی از خط امام راحل و دستیابی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک اولویت اساسی است و در این زمینه باید برگزاری مستمر یادواره‌های شهدا را مبنای کار قرار داده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنیم که این مسئله باید در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم راه و هدف شهدای والامقام را ادامه دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور دانشجویی استان اردبیل تصریح کرد: در عصر کنونی که هجمه‌های فرهنگی مهم‌ترین هدف دشمنان است باید بصیرت‌افزایی را در جامعه به حد اعلی برسانیم و در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های نقشه‌های دشمنان به شکل شایسته عمل کنیم که این مسئله اولویت اساسی است.

عابدی ضمن نامیدن آمریکا به عنوان دشمن اصلی ملت ایران اسلامی نیز تصریح کرد: آمریکا در هیچ زمانی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امام راحل این مسئله را تایید کرده‌اند و این موضوع در تاریخ جهان اسلام برای همگان آشکار است و همه باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند و بدانند که آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است.

وی اظهار کرد: باید در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور آحاد ملت ایران حضور داشته باشند و هیچ گاه یاد و خاطره شهدای والامقام را فراموش نکنند که برای فرهنگ‌سازی این مهم نیاز است همگان به این مهم توجه کنند.

ارسال نظرات