خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری قزوین:

کنگره 3 هزار شهید قزوین فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: ما مدیران و مسئولان اگر در جایگاه های مدیریتی قرار گرفته ایم به برکت خون همان شهیدان است که مردانه جنگیدند و مدیون آنها هستیم و باید در فردای قیامت در پیشگاه خداوند متعال و در مقابل شهیدان پاسخگوی عملکرد خود باشیم.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۶۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

به گزارش قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی در نشست با قضات دادسرای قزوین که در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، گفت: برگزاری کنگره بزرگ و ملی 3 هزار شهید قزوین رویداد فرهنگی ارزشمندی است که بیش از پیش جامعه بخصوص نسل جوان را با فرهنگ ایثار، شهادت، از خودگذشتگی، استقامت و صبر آشنا می کند و به ما مسئولان یادآور می شود که هرچه داریم به خاطر رشادت های شهیدان این انقلاب و نظام است.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: امروز دشمنان این نظام همدست شده اند تا با دسیسه ها، حیله ها، فشارها و تحریم های گوناگون بتوانند ضربه ای به این نظام و انقلاب وارد کنند و برگزاری چنین کنگره هایی خاری در چشم آنان است و متوجه خواهند شد که این مردم پای ارزش های خود و آرمان های بزرگ امام خمینی(ره) ایستاده اند و با همه سختی ها دست از این انقلاب نخواهند کشید.

 

وی در ادامه بیان داشت: خون شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس آینده این نظام و ملت را تضمین کرده است و ما برای همیشه در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی خواهیم ایستاد چون نظام اسلامی ما بر پایه فرهنگ حسینی، علوی و عاشورایی بنا شده است و ما برای همیشه رهرو این شهیدان خواهیم بود.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تاکید کرد: ما مدیران و مسئولان اگر در جایگاه های مدیریتی قرار گرفته ایم به برکت خون همان شهیدان است که مردانه جنگیدند و مدیون آنها هستیم و باید در فردای قیامت در پیشگاه خداوند متعال و در مقابل شهیدان پاسخگوی عملکرد خود باشیم.
این مقام قضایی استان خاطرنشان کرد: امروز دشمن نسل جوان را مورد هدف قرار گرفته است و در فضای مجازی به دنبال تطهیر عملکرد رژیم طاغوت است و در این شرایط ما موظفیم که نسل جوان را بیش از پیش با ارزش های انقلاب و شهیدان آشنا کنیم تا به این باور برسند که امنیت حاکم در کشور به خاطر دلیرمردانی است که از جان شیرین خود گذشتند تا درخت این انقلاب هر روز پربارتر شود و دست مستکبران از این کشور کوتاه شود.

 

رییس کل دادگستری قزوین اظهار داشت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ما امروز لازم است که روحیه جهاد و شهادت را در بین جامعه ترویج دهیم تا با این روحیه شکست ناپذیر بتوانیم در مسیر شهدا گام برداریم تا به هدف غایی خود که همان آزادگی است دست یابیم.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پایان یادآور شد: امروز در این شرایط اقتصادی کشور که دشمن هر روز توطئه های مختلف را در پیش می گیرد لازم است ما مسئولان با همدلی، همراهی و وحدت در کنار هم باشیم و نگذاریم دشمنان این انقلاب اسلامی از برخی اختلاف نظرهای ما سوء استفاده کنند و میان مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند و باید بر این باور باشیم که با وحدت و یکدستی می توانیم همه توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها