در دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله با مدیرکل اوقاف کرمان مطرح شد:
در این دیدار حجت الاسلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله ضمن گرامیداشت هفته وقف بیان داشت:آماده همکاری با سازمان اوقاف در زمینه های فرهنگی واجتماعی وبصیرت افزایی با محوریت مساجد هستیم.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۷۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، همزمان با هشتمین روز از دهه بزرگداشت وقف، سردار مطهری، جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان،حجت الاسلام عربپورنماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله به همراه اعضاء شورای نمایندگی، با حجت الاسلام تدینی مدیر کل اوقاف استان دیدار و گفتگو کردند.

همکاری دو سویه‌ای سپاه با سازمان اوقاف درزمینه های فرهنگی
در این دیدار حجت الاسلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله  ضمن گرامیداشت هفته وقف بیان داشت:آماده همکاری با سازمان اوقاف در زمینه های فرهنگی  واجتماعی وبصیرت افزایی با محوریت مساجد هستیم.
 
عرپور همچنین خاطرنشان کرد:سازمان اوقاف با روشنگری در زمینه وقف اذهان عمومی را در جهت انجام این عمل خیر سوق دهد .
 
حجت الاسلام تدینی نیز در این دیداراز مجموعه اوقاف به عنوان یک نهاد انقلابی نام برد و گفت: موقوفات در زمان قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به شدت مورد هجمه قرار گرفت و در آن زمان بیشترین خسارات وارده به موقوفات وارد و بسیاری از عرصه‌های موقوفات فروخته شد.
 
همکاری دو سویه‌ای سپاه با سازمان اوقاف درزمینه های فرهنگی

تدینی تصریح کرد: اگر وقف به جایگاه اصلی خود برسد می‌تواند تمام مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه و مشکلات مردم را مرتفع سازد.

وی با اشاره به اینکه این اداره در بحث فعالیت‌های اجرایی در حوزه مساجدمی تواند همکاری دو سویه‌ای با سپاه و بسیج داشته باشد، گفت: جهت بزرگداشت مقام شهیدان دوران دفاع مقدس برنامه‌هایی را در دهه وقف با تجلیل از خانواده شهداء داریم.

مدیر کل اوقاف کرمان از شهداء به عنوان واقفان انقلاب نام برد و تصریح کرد: شهیدان با ایثار جانشان خود را وقف این نظام کردند و ما وظیفه داریم ضمن الگو گرفتن از شهداء نام آن‌ها را زنده نگه داریم.
همکاری دو سویه‌ای سپاه با سازمان اوقاف درزمینه های فرهنگی
ارسال نظرات