بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تربت حیدریه با صدور نامه‌ای به معاونت استانداری خراسان رضوی و فرمانداری ویژه شهرستان تربت حیدریه، خواستار اسکان افراد بی‌خانمان و احداث گرمخانه برای این افراد شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۸۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تربت حیدریه طی نامه‌ای به معاونت استانداری خراسان رضوی و همچنین فرمانداری ویژه شهرستان تربت حیدریه، خواستار اسکان افراد بی خانمان و احداث گرمخانه برای این افراد شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی


باسلام و درود به ارواح طیبه شهدا و با درود به روح مطهر حضرت امام خمینی (ره)، احتراما بدینوسیله به اطلاع می‌رساند با توجه به فرارسیدن فصل سرما و با توجه به وضعیت نابسامان افراد بی خانمان و کارتن خواب در سطح شهرستان تربت حیدریه، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک مجموعه فعال و دغدغه‌مند در عرصه اجتماعی و به عنوان یک تشکل مطالبه گر، باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری بر امر مطالبه گری، ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در سال قبل و احداث موقت گرمخانه برای معتادان، از فرمانداری ویژه شهرستان تقاضا دارد نسبت به این مسأله وچالش اجتماعی (اسکان بی خانمان‌ها و احداث گرمخانه) توجه لازم را داشته و اقدامات مربوطه را در جهت حل این مشکل انجام دهد. جنبش دانشجویی شهرستان تربت حیدریه تا حصول نتیجه لازم پیگیر این جریان خواهد بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی تربت حیدریه
ارسال نظرات
پر بیننده ها