مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، نهادینه شدن تفکر بسیج در سطح جامعه را حلال مشکلات دانست.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۸۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه با اشاره به اهمیت احیاء تفکر بسیج در سطح جامعه از همکاری بسیار خوب رسانه ملی با سپاه و بسیج تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، به موضوع اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی جامعه پرداخت و افزود: در اقتصاد مقاومتی نیاز به مدیریت جهادی در مقابل دشمن داریم و باید بدانیم که در اقتصاد مقاومتی نیازمند آفند هستیم نه پدافند.

وی، احیاء تفکر بسیج در سطح جامعه را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اصول بنیادین بسیج، ادامه داد:  در اصول اندیشه بسیج، ولایتم مداری مهم ترین اصل است .

اتحاد، ارزش گرایی، مدیریت جهادی، ولایتمداری، سازندگی سالم، صدور انقلاب، الگوسازی ارزش ها، ترویج روحیه شهادت طلبی و ایثار، اخلاص در کارها، تربیت مدافع انقلاب و استکبارستیزی، سرتیترهای مباحث مطرح شده در این جلسه از سوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، اخلاص را از جمله مبانی تفکر و اندیشه بسیج دانست و گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند به اخلاص بسیجیان غبطه می خورم، که واقعا این خلوص باعث کسب پیروزی های بزرگ در هشت سال دفاع مقدس شد و عبور از رودخانه وحشی اروند نیز بدون اخلاص ممکن نبود.

وی افزود: اگر می خواهیم کارهایمان ماندگار باشد، باید در هر زمینه اخلاص پیشه کنیم. امروز محبوبیت رهبر عزیزمان نیز به خاطر اخلاص ایشان است.

این مقام مسئول، نهادینه شدن تفکر بسیج در سطح جامعه را حلال مشکلات دانست و استکبار ستیزی، روحیه ایثار و شهادت طلبی و دفاع از انقلاب اسلامی در شرایط مختلف زمانی و مکانی را از ویژگی های بسیجیان عنوان کرد.

در این جلسه  باحضور جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسئولین حاضر پیرامون برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در استان به بیان نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات