فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زیرساخت‌های لازم برای کاروان‌های راهیان نور باید فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۷۶۸۱۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

سردار حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای کاروان‌های راهیان نور باید فراهم شود و در این زمینه همه مسئولان باید احساس مسئولیت داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع راهیان نور و میزبانی ۲۰۰ هزار نفری زائران توسط آذربایجان‌غربی از ۲۸ استان کشور در سال گذشته توضیح داد: با وجود اینکه آذربایجان‌غربی جزو پنج استان درگیر در جنگ تحمیلی بود اما متاسفانه زیرساخت‌ها و یادمان‌های شهدا در شأن استان نیست و مسئولان امر باید به این موضع مهم توجه داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: بی شک در این ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران به اندازه‎ای قدرتمند شده که دشمن تاب تحمل این اراده را ندارد، علاوه بر آن، به غیر از مولفه‌های قدرت نظامی که همه بومی هستند، جمهوری اسلامی ایران حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد چون با وجود اینکه آمریکا در کشور عراق و سوریه میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری و هزینه کرده، اما ناکام مانده است.

وی گفت: هم اکنون آمریکا تاب تحمل قدرت کوبنده و توفنده متعدد نظام اسلامی در خارج از کشور را نداشته و چون حکومت و ریاست، به فردی قمارباز در ایالات متحده رسیده است، آنها به دنبال ضربه به نظام هستند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات