جانشین بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش درگفتگو با«بسیج»:
مسئولین آموزشی باید به رویکرد های بسیج اهمیت دهند و ازین ظرفیت ها استفاده کنند
کد خبر: ۹۰۷۶۸۳۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

باغدارنیا جانشین بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش درگفتگو باخبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج مطرح کرد: رویکردی که دربسیج باید خودش رانشان دهد تفکر وروحیه ی بسیجی هست و باتوجه به رویکردی که آموزش و پروش دارد باید به شدت مورد توجه مسئولین این سازمان قرارگیرد .

وی افزود: تفکری که دربسیج فرهنگیان وجود دارد باید به بسیج دانش آموزی منتقل شود تا دانش آموزان ازاین تفکربسیجی بهره لازم راکسب کنند من دراوج جوانی بسیج را تجربه کردم به نظرمن بسیج باید دررفتار تمام مسئولین متجلی شود وبه خصوص برای یک فرهنگی بسیجی باید این اتفاق بیفتد.

مجتبی باغدارنیا گفت: متاسفانه برخی مسئولین نسبت به بسیج بی مهری میکنند و از انتشار رفتار و روحیه ی بسیجی جلوگیری میکنند درتمام جایگاه ها بحث کادرسازی و جانشین پروری بسیار اهمیت دارد ولی متاسفانه شاهداین هستیم که برخی خواسته یا ناخواسته از این موضوع دربسیج جلوگیری میکنند که این مانع باعث تضعیف بسیج می شود.

 باغدارنیا درادامه افزود: شما اگرتدابیر امام خمینی(ره) رادرجنگ مرورکنید می بینید که مدیریت بسیجی چقدر درجنگ کارآمد بوده اما الان اینگونه نیست وقتی میخواهد بسیج را تضعیف کنند ازباب اسلامیت آن وارد می شوند درزمان حال وقتی یک  بنرساده چاپ میکنند که به بسیج هم مربوط میشود هیچ نامی ازاین سازمان بزرگ مردمی نمی برند و فکر میکنند که اگر اینگونه رفتار کنند بسیج ضعیف می شود اما به هیچ وجه این اتفاق نمی افتد .

مجتبی باغدارنیا درپایان گفت: درهمه ارگان ها و جایگاه ها اراده مسئولین باید این باشد که به بسیج کمک کنند و از مشکلات و سختی هایی که درراه آن وجود دارد بکاهند.

 

ارسال نظرات