حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان درجلسه شورای معاونین دادگستری کل استان زنجان ،ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول گفت: معاونین بایستی چالش های پیش روی استان را با دقت بررسی نمایند و در جهت حل آنها و اصلاح الگوها اقدامات موثری را انجام دهند.
کد خبر: ۹۰۷۶۸۴۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان وی گفت: همه معاونین دادگستری استان با حضور در جلسات دادرسی و دادگاههای تجدید نظر جهت رسیدن به دادرسی عادلانه همکاری و مشارکت بیشتری نمایند..

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی به اجرای دقیق سیاست های قوه قضائیه در استان  تاکید و اظهار داشت: سیاست های قوه قضائیه مخصوصاً در مورد زندانیان مهریه بایستی به دقت  و با شتاب در محاکم اجرا گردد و ان شالله  در استان زندانی از بابت مهریه در زندان نداشته باشیم .

رئیس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به جایگاه ارزشمند ایجاد صلح و سازش میان طرفین پرونده گفت: شورای حل اختلاف بایستی در مسیر و رسالت خود یعنی درراستای  ایجاد صلح و سازش فعالیت نماید و این شورا نباید از بابت مهریه زندانی در زندان داشته باشد و در این مسیر از ظرفیت ستاد دیه استان با رعایت احقاق حقوق طرفین استفاده نماید.

ارسال نظرات