خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه ها باید اهتمام کنند و نظرات خود را با معاونت پارلمانی وزارت خانه مربوطه در میان بگذارند تا آنها از ما بخواهند که در این صورت می توان گام های بلندی برداشت.
کد خبر: ۹۰۷۶۸۶۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در جلسه دیدار مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس با مدیرکل، معاونین و کارشناسان کشاورزی استان گفت: مجلس شورای اسلامی از همه وزارت خانه ها درخواست کرد که قوانین مزاحم را به مجلس اعلام کند، اما تاکنون بیش از 90 درصد وزارت خانه ها و دستگاه های هیچگونه پیشنهادی به مجلس ارائه نکرده اند.

 

وی عنوان داشت: اگر قانونی در داخل استان وجود دارد که نیاز به تغییر دارد و به نمایندگان پیشنهاد می شود، با توجه به پیگیری نمایندگان می کنند.

 

عبادی افزود: دستگاه ها باید اهتمام کنند و نظرات خود را با معاونت پارلمانی وزارت خانه مربوطه در میان بگذارند تا آنها از ما بخواهند که در این صورت می توان گام های بلندی برداشت.

 

وی بیان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضرند که در تمامی زمینه همکاری کنند و قدم های بسیار خوبی را برای پیشرفت استان بردارند لذا باید مدیران از این جایگاه بسیار مهم استفاده کنند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: در سفر اخیر وزیر جهادکشاورزی به استان و دیداری که با وی داشتم مشکلات منابع طبیعی و کشاورزی بیان شد که ایشان گفتند 80 درصد مشکلات مردم در حوزه منابع طبیعی مربوط به قانون نیست بلکه به اجرای آن برمی گردد.

 

وی ابراز داشت: اکنون نگاه مدیران منابع طبیعی و همکاری آن ها با مردم بازتر شده است اما می طلبد که ادامه داشته باشد.

 

عبادی ادامه داد: با یک تعامل با نماینده می توان موضوعات را مطرح و از مقامات کشوری برای پیشرفت استان امتیازهای بالایی گرفت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها