مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با تولید بیش از ۱۰ میلیون تن فولاد نیمی از فولاد کشور را تولید می‌کند و به عبارتی بزرگترین بنگاه صنعتی کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۶۹۴۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا عظیمیان  در مراسم روز ملی کیفیت که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: فولاد مبارکه با تولید بیش از ۱۰ میلیون تن فولاد نیمی از فولاد کشور را تولید می‌کند و به عبارتی بزرگترین بنگاه صنعتی کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل فولاد مبارکه اظهارداشت: این بنگاه تولیدی ۷۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه ثبتی دارد که کارشناسان این سرمایه را ۴۵ هزار میلیارد تومان ارزیابی می‌کنند.

وی اظهارداشت: ما یک درصد GDP و ۳ درصد GDP بخش صنعت را به خودمان مرتبط می‌دانیم.

عظیمیان اظهارداشت: سال گذشته ۶ هزار میلیارد تومان سود خالص داشته‌ایم و سالانه حدود یک هزار میلیارد تومان به دارایی مالیات پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اظهارداشت: به طور عمومی شرکت فولاد مبارکه الزام دارد که سهم ۵۰ درصدی بازار را حفظ کند و بتوانیم رضایت مشتریان را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه الزام ما رعایت استانداردهای کیفیت است، بیان داشت: بنابراین دو استاندارد ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ که استاندارد کیفیت رضایت و رسیدگی به مشتریان است را از مراجع مربوطه اخذ کرده‌ایم.

وی اظهارداشت: در سال ۷۰ حدود ۲.۴ میلیون تن تولید فولاد داشتیم و مصرف آب این واحد در آن زمان ۱۶.۴ متر مکعب بود، اما امروز حدود ۷.۶ میلیون تن تولید فولاد داریم و ۲.۷ مترمکعب مصرف آب داریم، یعنی تولید ۳ برابر و مصرف آب ۷ برابر کمتر شده است که این موضوع ناشی از توجه ما به کیفیت و مسائل زیست محیطی است.

وی اظهار داشت: با توجه به مسائل زیست محیطی و خشکسالی، بازیافت آب در صدر برنامه‌های ما قرار دارد و برای کاهش مصرف آب در این واحد صنعتی تلاش می‌کنیم.

عظیمیان اظهارداشت: همچنین این واحد صنعتی ۲ ماه پیش یکی از معتبرترین جوایز بنیاد کیفیت جهانی در اروپا را که جایزه گلد است، به دست آورده است.

ارسال نظرات