خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: راه برون رفت از مشکلات توجه به ظرفیت‌های داخل و خودباوری است به طوری که باید یقین کنیم این مشکلات چیزی نیست که بتواند بر ما غلبه کند.
کد خبر: ۹۰۷۶۹۷۷
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵

توجه به ظرفیت‌های داخل و خودباوری راه برون‌رفت از مشکلات/ امروز در فضای مجازی یک بیداری رخ داده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامحسین غیب‌پرور امشب در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان «تقوی طلب» در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان همدان اظهار کرد: استان همدان استان شهید «همدانی»ها، شهید «قهاری»ها و شهدای والامقامی است که در راه اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به مشکلات امروز کشور عنوان کرد: راه برون رفت از مشکلات توجه به ظرفیت‌های داخل و خودباوری است به طوری که باید یقین کنیم این مشکلات چیزی نیست که بتواند بر ما غلبه کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به منابع و ظرفیت‌های کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشور ضعیف و فقیری نیست، افزود: اگر نظام مدیریتی کشور جهادی، انقلابی و تحولی باشد به راحتی از مشکلات عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی همه را دلخور و ناراحت کرده است، تصریح کرد: بخشی از این مشکلات مربوط به دشمن و برخی مربوط به بی‌دقتی‌های درون کشور است اما به طور قطع این مشکلات مسائلی نیستند که ما را از تداوم انقلاب بازدارد و این دوران گذراست گرچه مشکل بوده و اوقات همه تلخ است.

سردار غیب‌پرور به برنامه‌ها و رویکرد جدید سازمان بسیج در عرصه فضای مجازی اشاره و بیان کرد: در بین نسل جوان ظرفیتی وجود دارد که ما به عنوان بسیج بنا را بر هم‌افزایی و ایجاد شبکه‌ای قوی گذاشتیم به طوری که با ایجاد یک شبکه قوی به مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن بپردازیم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی از حربه‌های دشمن در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب است، گفت: ما نمی‌توانیم نسبت به این حربه دشمن بی‌تفاوت بوده و غفلت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: در بسیج مدتی است که مجموعه‌ای قوی با حضور جوانان شکل گرفته و  کار خوبی شروع کرده‌اند که اتفاق خوبی افتاده و در ماه‌های آینده نتایج آن را مشاهده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز مردم نسبت به آفت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی هوشیار شده‌اند، گفت: اقبال مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای نسبت به دو سال پیش کاهش یافته و مردم متوجه شدند که این رسانه‌ها خیر آنها را نمی‌خواهند.

سردار غیب‌پرور یادآور شد: امروز در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی یک بیداری رخ داده و علاوه بر اقداماتی که بسیج انجام می‌دهد، مردم، خانواده‌ها و جوانان نیز باید متوجه این آسیب‌ها باشند تا از این مراحل نیز همانند دیگر مراحلی که در این 40 سال با افتخار عبور کرده‌ایم، بگذریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات