خبرهای داغ:
فرماندار بناب در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه ادارات و نهادها باید در خصوص حفاظت فیزیکی با حساسیت بیشتری توجه داشته باشند، ادامه داد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان باید موازین و نکات مورد تأکید پدافند غیرعامل را به عنوان عامل مهمی در تأمین امنیت و مقابله با تهدیدها مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۷۶۹۷۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین رفیعی با تاکید بر اینکه امسال جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است، ابراز داشت: تلاش خواهیم کرد تمام برنامه ها و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با رویکرد مردمی برگزار کنیم.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان بناب در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: علیرغم حجم بالای تبلیغات منفی دشمنان برای کمرنگ کردن این راهپیمایی، مردم با حضور پرشور خود جواب و پاسخ قاطعی به دشمنان و رسانه های تبلیغاتی آنان دادند.

در پایان این جلسه شورای اداری بناب حسین پیری به عنوان رئیس جدید دانشگاه بناب، سیدجلال حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب، حبیب خانبابایی به عنوان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب و همچنین سیدمجید یزدانی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان بناب و احمدی منش به عنوان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب معرفی شدند.

ارسال نظرات