خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر، گفت: تلاش دشمن در جنگ رسانه ای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی برای حل مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۰۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازآذربایجان شرقی حجت الاسلام حسن کاملی فر، افزود: جنگ تبلیغاتی و رسانه ای همانند سلاح شیمیایی است که هدف از آن گرفتن تلفات حداکثری است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف اظهارداشت: ایران در طول دو قرن اخیر هیچ زمانی مثل امروز قدرتمند، مستقل و عزتمند نبوده است چنانکه در زمینه های علمی، پزشکی و دفاعی ما جزو کشورهای برتر ذنیا هستیم.

حجت الاسلام کاملی با تاکید بر اهمیت اقتدار دفاعی بیان کرد: اقتدار نظامی کشور به اندازه ای اهمیت دارد که علاوه بر دفاع از کیان کشور در امنیت منطقه نیز تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحقیرهای تاریخی حکومت های گذشته را جبران کرد، خاطرنشان کرد: در سایه همین عزت و اقتدار است که نظام جمهوری اسلامی و شیعه این همه طرفدار در بین ملت ها پیدا کرده اند که در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

این آیین که در سالن اجتماعات شهرداری آذرشهر برگزار و در آن با قدردانی از زحمات حجت الاسلام سیدتقی امیرفاطمی؛ مسئول سابق نمایندگی سپاه آذرشهر، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا به عنوان مسئول جدید نمایندگی سپاه آذرشهر معرفی شد.

ارسال نظرات