خبرهای داغ:
سردار غیب پرور گفت: از ۳۰ طرح اعتلا، ۹ طرح به اجرا درآمده که برخی از آنها شامل طرح شهید بهنام و احیا کشاورزی در کشور می باشد و در همین راستا ۴۰ هزار روستای کشور در مدت ۴ سال ساماندهی می شوند و امیدواریم با این طرح ها به روزآمدی بسیج کمک کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۱۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری در جمع خبرنگاران در پایخ به سوال یکی از خبرنگاران مربوط به تاثیر مذاکرات موجود بیان کرد: تعیین کننده اصلی، مذاکرات نیست بلکه ایستادگی مردم است و لذا مذاکره یک وسیله دست دوم، سوم و چهارمی است و عامل اصلی تعیین کننده، مردم هستند و آخرین پیام مردم حضور در ۱۳ آبان امسال بود چرا که مردم دشمن را خوب فهمیدند و خیلی افزونتر از گذشته حاضر شدند.

وی گفت: میزان آمادگی بسیج به جهات دفاعی، فرهنگی و استواری پایه های اجتماعی به گونه ای است که دشمن تاکنون به نتیجه می رسید اما قدر مسلم هیچ یک از دشمنان به لحاظ دفاعی و عرصه های جنگ سخت نمی توانند نگاه چپ به ما بکنند و پیام اقتدار ما را همه دنیا دریافت کرده است. ما باید از جهاتی که ممکن است به ما اسیب بزند وارد شده و از ظرفیت های موجود کشور برای مقابله با تهدیدات موجود از جمله جنگ اقتصادی وارد عمل شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: شهدا جامعه را واکسینه می کنند. شهدا گنجینه معنوی ملتی هستند که برای بقا آن تلاش می کنند. اگر دائما شهدا را در چرخه تفکر داشته باشیم‌ و در تعاملات اجتماعی از راه و منش و اندیشه شهدا بهره بگیریم حتما حرکت آینده ما تضمین خواهد شد.

سردار غیب پرور افزود: ما ملتی هستیم‌که پای آرمانهایمان، شهید داده ایم و مثل آمریکا و رژیم غاصب قدس نیستیم که اگر یک نظامی بی ارزش تلف شود همه جامعه اشان به هم می ریزد. ما ملتی هستیم ‌که از زمزم عاشورا رفع عطش می کنیم. امروز جنگ رسانه حرف اول را میزند و اگر ما از رسانه ها غفلت کنیم دچار خسران جدی می شویم.

این مسوول نظامی در پاسخ به سوال اختصاصی خبرنگار بسیج مبنی بر برنامه های سازمان بسیج برای اعتلا و فراگیر شدن تفکر بسیجی اظهار کرد: برنامه هایی با عنوان طرح های اعتلای بسیج طراحی و اجرا شده که به اقتضای انقلاب اسلامی بتوانیم بسیج را به روز کنیم.

وی گفت: از ۳۰ طرح اعتلا ۹ طرح به اجرا درآمده که برخی از آنها شامل طرح شهید بهنام و احیا کشاورزی در کشور می باشد و در همین راستا ۴۰ هزار روستای کشور در مدت ۴ سال ساماندهی می شوند و امیدواریم با این طرح ها به روزآمدی بسیج کمک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: بزرگتر از تحریم‌های آمریکا، جنگ روانی موجود است که بخشی از آن را خودمان دامن میزنیم اما در حدی نیست که بخواهد فضای روانی سختی ایجاد شود.

سردار غیب پرور گفت: رسانه ها متوجه بخش روانی ماجرا باشند. لزومی ندارد یک کلاغ چهل کلاغ شود و این مشکلات مختص دورانی است که سپری می شود و آینده انقلاب اسلامی بسیار امیدبخش، با نشاط و باتعالی و‌ کمال برای ملت جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها