فرمانده قرارگاه شهید معمار گفت: توجه به توان بانوان سبب پرورش استعداد‌ها و کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۳۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، همایش بزرگ زن مسلمان بلوچ با حضور بیش از ۳۰۰ نفر بانوی بلوچ با محوریت افسردگی زنان و راهکار‌های درمان آن در سالن اجتماعات هلال احمر شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
 
در این مراسم داود شهرکی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار، با اشاره به فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: امسال جشن چهل سالگی انقلاب را خواهیم گرفت و این اقتدار نظام را نشان می‌دهد و این عامل دشمن را به وحشت انداخته است.
 
وی با اشاره به این مطلب که برنامه ها و فتنه های شوم دشمن جهت جلوگیری از رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی مردود است افزود: دشمن تمام هجمه‌های فرهنگی از جمله ماهواره، فضای مجازی و همچنین فشار و مشکلات اقتصادی را بکارگرفته با این تفکر که بتواند جلوی انگیزه مردم ایران را بگیرد، اما هیچ گاه موفق نشده و نخواهد شد.
 
سرهنگ شهرکی در ادامه به مقام و منزلت زن به عنوان نیمی از جمعیت جامعه تاکید کرد و گفت: ارزش و مقام زن در جامعه اسلامی بسیار بالا و ویژه است و گام‌های بسیار مؤثری در راستای افزایش نقش زن در همه عرصه‌ها برداشته شده و حال شاهد این مهم هستیم که در استان ما زنان در عرصه‌ها و پست‌های مختلف به عنوان فرماندار، بخشدار و شهردار نقش آفرینی می‌کنند و این به این معناست که گام‌هایی برداشته شده است هرچند نیاز به توجه بیشتری احساس می‌شود.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ادامه داد: این همایش‌ها زمینه تقویت همدلی و وحدت را فراهم می‌کند و یادآور هویت و عزت زن بلوچ است.

این مسئول تصریح کرد: پویایی و نشاط جامعه در مشارکت دادن همه اقشار جامعه است و توجه به توان بانوان سبب پرورش استعداد‌ها و کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

سرهنگ شهرکی نقش زنان را در تربیت فرزندان جامعه بسیار مهم توصیف کرد و افزود: زنان مسلمان جامعه را باید از توطئه‌های بیگانگان و تهاجم فرهنگی آگاه کرد.

در پایان این مراسم از زنان فعال اجتماعی قدردانی شد.

ارسال نظرات