جلسه هماهنگی برگزاری مرحله نهایی سومین دوره جشنواره قرآنی گروه پرستاری سراسر کشور به ریاست حضور احمد طهرانی فرماندار شهرستان خمین و با حضور تعدادی از مسئولان و کارشناسان دستگاه های اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۷۷۰۴۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی ازخمین:جلسه هماهنگی برگزاری مرحله نهایی سومین دوره جشنواره قرآنی گروه پرستاری سراسر کشور به ریاست حضور احمد طهرانی فرماندار شهرستان خمین و با حضور تعدادی از مسئولان و کارشناسان دستگاه های اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد .

در این جلسه فرماندار شهرستان خمین با اشاره به اهمیت قرآن اظهار داشت : قرآن كريم در برگيرنده هدايت و سعادت انسان در دنيا و آخرت مي‎باشد و در تمام مراحل زندگي رهبر و راهنماي انسان به سوي كمال است.

وی در ادامه افزود : قرآن کتابي است که رستگاري انسان را در دو جهان تضمين مي کند و همچون مشعلي فروزان، انسان را از تاريکي هاي جهل و ناداني رهايي مي بخشد و در سراي ديگر او را محبوب حضرت پروردگار مي نمايد. 

احمد طهرانی در ادامه افزود : شهرستان خمین شهر و زادگاه حضرت امام خمینی (ره) و چشم و چراغ کشور است فلذا شهرامام باید یک شهر نمونه از نظر فرهنگی ، اجتماعی و بویژه فعالیت های قرانی باشد و به عنوان یک الگوی مناسب برای شهر های دیگر تبدیل شود .

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره قرانی گروه پرستاری سراسر کشور در شهرستان خمین افزود : همه دستگاه های اجرایی بویژه دستگاه های اجرایی فرهنگی باید برای برگزاری مطلوب این جشنواره قرآنی همکاری لازم را معمول نمایند .

فرماندار شهرستان خمین در ادامه افزود : شهرستان خمین به واسطه نام حضرت امام (ره) و وجود بیت شریف آنحضرت بعنوان نگین انگشتری فرهنگی استان وکشور توانایی برگزاری مسابقات و مراسمات ملی را دارد که برگزاری مراسمات ملی متعدد در سالیان گذشته دلیل محکمی بر این ادعاست .

وی در ادامه افزود : برگزاری جشنواره قرانی گروه پرستاری سراسر کشور در شهرستان خمین  فرصت مناسبی برای شناساندن جاذبه های گردشگری و فرهنگ غنی شهرستان وهم چنین ارتقای شاخص های فرهنگی وگردشگری در شهرستان است .

مرحله نهایی سومین دوره جشنواره قرآنی گروه پرستاری سراسر کشور با حضور تعداد 40 نفر از برادران و خواهران در رشته های قرائت و ترتیل روز جمعه 25 آبان 97 در محل بیت قدیمی حضرت امام (ره) برگزار می گردد.

اختتامیه این دوره از مسابقات نیز روز شنبه 26 آبان ماه ساعت 9 صبح در محل بیت حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد . 

ارسال نظرات