خبرهای داغ:
مسئول هیات رزمندگان اسلام هندیجان گفت: در مراسمات ملی و مذهبی مخصوصا در ایام پیاده روی اربعین حسینی (ع) حضور بسیجیان و رزمندگان اسلام و آحاد مردم هندیجان جای تحسین و تقدیر دارد و همچنین درآستانه فرارسیدن هفته بسیج قرار داریم که رزمندگان اسلام هندیجان آماده حضوری پرشور و حماسی هستند .
کد خبر: ۹۰۷۷۰۶۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

سید تقوی پیش از ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : بسیجیان و رزمندگان اسلام هندیجان در اکثر برنامه های سپاه و بسیج و در مراسمات ملی و مذهبی خصوصا در سوگواری هاو ولادت های اهل بیت (ع) واربعین حسینی(ع) در کنار آحاد مردم و مسئولان حضور خوب و چشم گیر دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود :در ایام پیاده روی اربعین واقعا مردم عراق به گرمی از زائران ایرانی و دیگر زوارهای کشورها استقبال بی نظیری داشتند و همچنین در مرزهای ایران شامل شلمچه و چذابه خادمان موکب ها به شایستگی و از روی عشق و علاقه از زائران پذیرایی می کردند.

وی بابیان اعلام حضور رزمندگان اسلام در مراسمات هفته بسیج گفت: در مراسمات هفته بسیج رزمندگان اسلام با سازماندهی و انسجام حضور پر ثمر و فعالی خواهند داشت و آماده هر گونه همکاری با ستاد هفته بسیج هستیم و برای دفاع از کشور و اسلام آمادگی کامل داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها