خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

تفکر بسیجی در بین نسل جوان نهادینه شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: تفکر بسیجی در بین نسل جوان نهادینه شده است.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۹۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همایش سالانه روسای کمیته های پشتیبانی و اجرایی واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس خوی با حضور مسئولین سپاه و رئیس آموزش و پرورش این شهرستان در سالن آمفی تئاتر سپاه خوی برگزار شد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در جمع صمیمی فرماندهان، دانش آموزان و دبیران مدارس این شهرستان مهم ترین عامل پیروزی و استمرار و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تکیه بر نیروهای مردمی و بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی مقاومت بسیج جزو پیکره اصلی و عضو لاینفک نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان داد: بسیج دانش آموزی با ارتقاء بصیرت و آگاهی خویش در تمامی ابعاد، اولین نقش آفرینان در پیشرفت کشور به حساب می آیند.

این مسئول افزود: دشمنان سعی دارند با زیبا جلوه دادن اهداف شوم خود جوانان را به طرف خود بکشند ولی از غیرت و وحدت و بصیرت جوانان غافل بوده و هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی در ادامه با قدردانی از زحمات تمام عزیزانی که در اجرای برنامه های حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان نقش آفرینی کردند، افزود: اعضای کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی به عنوان افسران فرهنگی و تربیتی نام هستند و باید همکاری و مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان در برنامه های فرهنگی تربیتی بسیج دانش آموزی تداوم داشته باشد.

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو افزود: هدف اصلی از راه اندازی کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی هماهنگی بیشتر با اداره آموزش و پرورش در راستای اجرای سلسه نشست های نهضت روشنگری در سطح مدارس خوی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات