فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه دانشجویان بسیجی ما باید تفکر روحیه جهادی را دانشگاه ها نشر دهند، گفت: دشمنان با القای جنگ روانی می خواهندمردم را از نظام جدا کنند.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۹۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم تجلیل از دانشجویان جهادگر در سالن جلسات سپاه بیجار برگزار شد.

فرمانده سپاه بیجار در این مراسم ضمن قدردانی از دانشجویان بسیجی اظهار داشت: کشور عزیزمان ایران امروز بیش از هر چیز دیگری به نیروی کارآمد و اثر بخش نیازمند است.


وی با بیان اینکه تهدید‌های دشمن نسبت به قبل پیچیده‌تر شده است، افزود: در طول گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت نظام آمریکا و سلطه طلب‌ها تمامی گزینه‌های خود را برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به میدان آوردند.

شعبانی گفت: امروز در برابر جنگ تمام عیار دشمن قرار گرفته ایم و دشمنان با دروغ پراکنی و جنگ روانی می‌خواهند مردم را بترسانند.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، اظهار داشت: هدف دشمنان از جنگ فرهنگی و گسترش آسیب‌های اجتماعی گرفتن روحیه خودباوری و سست کردن اعتقادات جوانان ما را دارد.

این مسئوول ادامه داد: استکبار جهانی با فشار روانی به دنبال برجسته کردن مشکلات اقتصادی مردم و ایجاد جدایی بین مردم و حاکمیت است.


به گفته فرمانده سپاه بیجار: ملت ما با گفتن نه به تمامی ترفند‌های دشمنان وفاداری خود به نظام و دستاورد‌های آن را اعلام کرده اند.

شعبانی تصریح کرد: دانشجویان و به تبع ما تمامی مردم با بصیرت و هوشمندی باید در مقابل دشمنان ما ایستادگی نمایند و کاری نکنند با تکرار اتفاقات سال‌های ۷۷۸۷ و ۹۷ آب به آسیاب دشمن بریزند و پازل آن‌ها را تکمیل نمایند.

وی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب که فرمودند:، انتظار من از دانشجوایان بسیجی انتظطار دیگری است، بیان کرد: دانشجویان بسیجی ما در دانشگاه‌ها باید الگوی برای سایر دانشجویان باشند.

فرمانده سپاه بیجار تاکید کرد: در یک پیچ تاریخی قرار گرفته ایم و لازمه عبور از این گردنه سخت انجام کار گروهی و داشتن صبر است.

شعبانی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت دانشجویان بسیجی در مناطق محروم، گفت: وظیفه ما خدمت به تمامی مردم است و دشمنان ما به دنبال ناکارآمدی نظام و القاء آن به مردم است.

وی به هجمه دشمنان در گستره فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان ما در جنگ سخت فرهنگی نتوانستند نظام را متزلزل کنند و الان به فشار‌های اقتصادی روی آورده اند.

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: مصداق برد فرهنگی ما شهدای مدافع حرم هستند که توانستند به دشمنان ثابت کنند بعد از هشت سال جنگ تحمیلی همچنان روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در بین جوانان ما موج می‌زند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ما به دنبال ایجاد چالش برای آینده نظام هستند و برای سال هاهی آینده ما برنامه ریزی کرده اند و تنها راه مقابله با آنا داشتن بصیرت و حضور به موقع در عرصه است.

شعبانی تاکید کرد: دانشجویان بسیجی باید روحیه جهادی و تفکر بسیجی را دانشگاه‌ها به سایر دانشجویان انتقال دهند.

فرمانده سپاه بیجار یادآور شد: ساخت ۵۰ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی برای مردم روستا‌های محروم سند افتخاری از اقدامات بسیج بیجار در سال جاری است که تا پایان سال جاری ۳۰ واحد آن به محرومین تحویل داده می‌شود.

در پایان این مراسم از دانشجویان بسیجی که در اردو‌های جهادی امسال شرکت کرده بودند تقدیر شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات