نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان داشت: رسانه جایگاهش در قلب جنگ با دشمن است و یک جریان پشتیبانی نسبت به‌جنگ به‌حساب نمی‌آید.
کد خبر: ۹۰۷۷۱۶۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی در همایش دومین سالگرد شهادت خبرنگار رسانه ملی محسن خزایی در سالن صبا صدا و سیمای استان اظهار داشت: عظمت شهید تنها در تبیین مجاهدت‌های او نیست بلکه در دقت و مطالعه خواص اصولی انقلاب است.
 
وی گفت:  شخصیت شهداگسترده و پهناور است و اصول انقلاب در شعاع شفاف خون‌رنگ شهید قابل دیدن است.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی جایگاه رسانه و دفاع‌مقدس  را در دل جنگ دانست و تاکید کرد: با توجه به تهاجمات گوناگون دشمن، موقعیت و جایگاه رسانه در دفاع باید مشخص شود.

وی با اشاره به جایگاه رسانه ابراز داشت:رسانه جایگاهش در قلب جنگ با دشمن است و یک جریان پشتیبانی نسبت به‌جنگ به‌حساب نمی‌آید.
 
علم الهدی ادامه داد: حضرت زینب (س) در جریان عاشورا شخصیت رسانه‌ای داشتند و ماجرای عظیم عاشورا را تبیین کردند.

وی با بیان اینکه شهید خزایی در بحبوحه جنگ با دوربین و بدون محافظ به تبیین حقایق جنگ می‌پردازد و در این راه شهید می‌شود شهید خط مقدم است.

امام جمعه مشهد در پایان گفت: ما رسانه را در دفاع از حرم در شعاع شهادت این شهید بزرگوار می‌بینیم و اکنون در دنیا کسی نیست که مسائل سوریه و عراق را به‌ اسلام نسبت دهد چنانچه روس‌ها رسما اعلام می‌کنند که علت ایجاد جریان سوریه و عراق آمریکا بوده است همه این‌ها حاصل تلاش و جان‌فشانی‌های رسانه است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها