با حضور حجت الاسلام نعیمی؛

آئین تکریم مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 27 برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ و فرماندهی این لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۱۷۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) با حضور حجت الاسلام نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، فرماندهی و پایوران این لشکر در حسینیه شهدای گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام نعیمی در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که توفیق پوشیدن لباس مقدس پاسداری را به ما عطاء فرمود لذا باید بابت این نعمت عظیم در همه حال شاکر خداوند متعال باشیم.

 وی در ادامه وجود نمایندگی ولی فقیه را در سپاه ضروری دانسته و افزود: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه باید در کنار فرماندهی و با تعامل کامل به اجرای برنامه و ماموریت بپردازد و نباید تحت هیچ عنوان بین این دو رکن مهم خللی وارد شود.

نعیمی تصریح کرد: وجود نمایندگی ولی فقیه در سپاه همواره برکات زیادی داشته و دارد که مهمترین آن ها، ارتقاء بصیرت سیاسی و همچنین دانش و بینش کارکنان سپاه است که بحمدا... تاکنون به توفیقات زیادی دست پیدا کرده ایم.

حجت الاسلام نعیمی در پایان ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام سید حسین بنی حسینی در زمان تصدی مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در لشکر، حجت الاسلام محمد صادق شعبان پور را به نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) معرفی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات