فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار گفت: کاروان راهیان نور دانش آموزی به تعداد 200 دانش آموزان پسر سال دوم دوره متوسطه شهرستان بیله سوار به مدت ۲ روز برای بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۷۷۲۹۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
ولایت پذیری رکن اصلی شهدا بود/ اعزام ۲۰۰ دانش آموز پسر بیله سوار به مناطق عملیاتی
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی بیله سوار تصریح کرد: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و دانش آموزان با رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس ۲۰۰ دانش آموز پسر از شهرستان بیله سوار به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: این کاروان‌ها با همکاری دو نهاد سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار و اداره آموزش و پرورش این شهرستان است که دانش آموزان در طی ۲ روز حضور در این مناطق از یادمان‌های شهید بروجردی، شهید باکری، تمرچین و شهدای ارومیه و همچنین از برنامه عملداران ولایت که نمایش میدانی است بازدید خواهند نمود.

وی افزود: هدف از اعزام این کاروان گذراندن دوره عملی درس آمادگی دفاعی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی با دستاورد‌های ۸ سال دفاع مقدس، آشنایی با مناطق عملیاتی و جنگی کشور، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار گفت: یادو خاطره شهدا باید همیشه در اذهان ما جاری باشد چرا که همه داشته‌های ما مرهون رشادت‌ها و خونه‌های تقدیم شده شهدای عزیزمان است و امروز عزت و اقتدار کشورمان را مدیون این عزیزان در کشور هستیم.

اختری با اشاره به این که از مهمترین هدف شهدا حفظ اسلام، ولایت و ولایت پذیری از ارکان اصلی این عزیزان بود، ادامه داد: دانش آموزان و نسل‌های آتی بایستی راه این شهدا ادامه دهند و به وصایایی شهدا عمل کنند.
ارسال نظرات