بازدید مدیر پروژه احداث نیروگاه بیوگاز دامی از سایت شرکت کشت و صنعت شریف آباد

مدیر پروژه و مشاوران شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر از محل احداث نیروگاه بیوگاز در شرکت کشت و صنعت شریف آباد بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۰۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مدیر پروژه و مشاوران منتخب شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر از محل احداث نیروگاه بیوگاز در شرکت کشت و صنعت شریف آباد بازدید کردند.

عباس دلیمی اصل مدیر پروژه احداث نیروگاه بیوگاز درخصوص روند اجرای این طرح اظهار داشت: با این بازدید، ضمن معارفه عوامل اجرایی و مشاور، پروژه وارد فاز دوران پیشبرد شده و در این مرحله مجوزهای لازم به منظور اجرایی شدن پروژه اخذ و مطالعات پایه­ ای فنی و اقتصادی انجام و اسناد مناقصه اجرایی نیز تهیه خواهد­شد.

وی افزود: با توجه به دستور مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر و مصوبه مجمع عمومی شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر در سال ۱۳۹۷ در خصوص اجرای پروژه بیوگاز، اقدامات اولیه در این خصوص انجام و با توجه به پتانسیل و ظرفیت شرکت های سازمان اقتصادی کوثر، جلسات هماهنگی به منظور بررسی پتانسیل شرکت کشت و صنعت شریف آباد با ظرفیت بیش از ۶ هزار رأس دام شیری انجام پذیرفت.

بازدید مدیر و مشاوران پروژه احداث نیروگاه بیوگاز دامی از سایت شرکت کشت وصنعت شریف آباد

عضو هیأت مدیره شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر ادامه داد: این پروژه که تاکنون در کشور اجرایی نشده است، علاوه بر تولید برق و حرارت از فضولات دامی، نقطه عطفی درتوسعه صنعت دامپروری خواهد بود.

عباس دلیمی اصل درخصوص مزیت این طرح گفت: در صورت اجرایی شدن این طرح همه تهدیدات دامپروری می­تواند تبدیل به فرصتی برای کاهش هزینه های تولیدات دامی شود و همچنین تهدیدات زیست محیطی این صنعت نیز به فرصتی برای سرمایه گزاران تبدیل می­شود.

بازدید مدیر و مشاوران پروژه احداث نیروگاه بیوگاز دامی از سایت شرکت کشت وصنعت شریف آباد

معاون پشتیبانی و بازرگانی شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر در پایان گفت: طی برگزاری جلسات مشترک با حضور مدیران عامل و اعضاء هیات مدیره این شرکت با شرکت کشت و صنعت شریف آباد و شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مقدمات اولیه تفاهم نامه فی­مابین به منظور اجرای این پروژه نو در کشور صورت پذیرفت.

ارسال نظرات