همایش پدافند غیر عامل ادارات استان اردبیل با حضور مدیران کل ، مدیران ادات و فرماندهان بسیجی ادارات کل استان با مشارکت سپاه حضرت عباس(ع) و اداره کل پدافند غیر عامل در سالن همایش بانکی ملی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۰۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

همایش پدافند غیر عامل ادارات استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همایش پدافند غیر عامل ادارات استان اردبیل با حضور مدیران کل ، مدیران ادات و فرماندهان بسیجی ادارات کل استان با مشارکت سپاه حضرت عباس(ع) و اداره کل پدافند غیر عامل در سالن همایش بانکی ملی اردبیل برگزار شد.

در این همایش سرهنگ پاسدار صادقی معاون عملیات سپاه حضرت عباس(ع) ، دکتر جمالی کارشناس و استاد پدافند سایبری و دکتر دانه زن کارشناس و استاد پدافند زیستی، جداگانه به کلیات پدافند غیر عامل اشاره داشته و در خصوص دفاع و مقابله با هجمه ها و حملات دشمنان در این موضوع سخنرانی کردند.

همایش پدافند غیر عامل ادارات استان اردبیل برگزار شد

سرهنگ پاسدار صادقی معاون عملیات سپاه حضرت عباس(ع) گفت: مسئولان و اقشار مختلف مردم در برابر تهدیدات و خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان با هوشیاری و آگاهانه عمل کنند.

وی حضور بسیجیان را به عنوان اعضای پدافند غیرعامل ادارات، شرهکت ها و سازمان ها را ضروری خواند و گفت: همکاران بسیجی باید در بخش تحول اداری و مبارزه با فساد اداری و در بخش امر به معروف و شورای فرهنگی هم باید توان خود را به خوبی به کار گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار