نشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب برگزار شد

نشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب با موضوع آسیب های اجتماعی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ، کارگروه های تخصصی ، اقشار تخصصی ، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج و فعالین در این موضوع برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۷۷۳۱۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان،سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده سپاه ناحیه فاریاب با بیان اینکه این مجمع به جهت رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی است و هریک از اعضا باید در این گونه مجمع‌ها مشکلات حوزه‌های خود رامطرح و به بررسی مشکلات ویافتن راه حل بپردازند، اظهار داشت: باید مشکلات شهرستان در اینگونه جلسات مطرح شود تا با پیگیری‌های مستمر این مشکلات برطرف شود.

فرمانده سپاه ناحیه فاریاب به تشریح عملکرد کارگروه‌های مجمع وتشریح دستاورد‌های کارگروه‌های اقتصادی و فرهنگی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی و مذهبی و برنامه‌های مساجد پرداخت و گفت: می بایست از ظرفیت های مختلف شهرستان از جمله کشاورزی به نحو احسن استفاده شود.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین رفیعی سخنران این مجمع بسیج شهرستان به تشریح و توضیح موضوع طلاق که یکی از معظلات اصلی شهرستان می باشد پرداخت و ضمن برشماری معضلات و آسیب های موجود در خصوص طلاق، راهکارهایی در خصوص رفع مشکلات و معضلات موجود ارائه نمود .

در پایان موافقین و مخالفین نظرات خود را در خصوص طرح پیشنهادی ارائه نمودند که پس از جمع بندی آراء جهت اجرا تصویب خواهد شد و همچنین بیانیه پایانی این مجمع نیز قرائت گردید.

نشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب برگزار شدنشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب برگزار شدنشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب برگزار شدنشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب برگزار شدنشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب برگزار شدنشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب برگزار شدنشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب برگزار شدنشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب برگزار شدنشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب برگزار شدنشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب برگزار شدنشست مجمع بسیج شهرستان فاریاب برگزار شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار