فرمانده ناحیه مقاومت لردگان از اجرای افزون بر یکصد برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۳۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته بسیج و تبریک این ایام به بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه، گفت: در هفته بسیج بیش از یکصد برنامه در سطح سپاه ناحیه ، حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج  شهرستان لردگان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی افزود: بسیج مستضعفین درپنجم آذرماه سال 58  به دستور امام راحل تشکیل شد، تا بتواند بار مسئولیت انقلاب را به دوش بکشد و در فراز و نشیب ها از شجره انقلاب محافظت کند.

وی ادامه داد: ماموریت و عملکرد بسیج باعث شد که دشمنان انقلاب به اهمیت وجود بسیج پی ببرند و سعی کنند برای به انحراف کشیدن این شجره طیبه دست به نیرنگ بزنند.

موسوی تصریح کرد: بسیجیان بازوان توانمند نظام هستند که هرگاه به آنها نیاز شد چه در عرصه دفاعی، چه در عرصه سازندگی و ... در صف مقدم بودند.

فرمانده ناحیه لردگان اظهار داشت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مراسمات مذهبی، نشست های بصیرتی، مسابقات قرآنی، صبحگاه مشترک، همایش پیاده روی خانوادگی، نشست های مسجد محور و ...، از جمله برنامه های اجرایی در هفته بسیج می باشد.

ارسال نظرات