نشست هماهنگی هفدهمین کنگره آسمانی عروج دانشگاه آزاداسلامی یزد

نشست هماهنگی کنگره آسمانی عروج جهت پاسداشت 8 شهید گمنام و 11 شهید دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۸۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد، نشست هماهنگی کنگره آسمانی عروج در سالن جلسات عدالت دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور مسئولین دانشگاه،بسیج دانشجویی، بنیاد حفظ آثار ، شهرداری ،بنیاد شهید استان و جمعی از دانشجویان و اساتید برگزار شد.

در این جلسه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد، سرکار خانم دکتر طباطبایی با ذکر پیشگامی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت افزود: این دانشگاه اولین میزبان شهدای گمنام در دانشگاه های کشور بوده و به برکت وجود این شهدا، دانشجویانی والا تربیت که نمونه ی آن دو شهید مدافع حرم در عصر کنونی می باشد.

وی با اشاره به حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه ها افزود: باید تمام تلاش ما بر روی کیفیت و تاثیرگذاری هرچه بیشتر بر روی قشر جوان و گسترش مخاطب این کنگره باشد.

در ادامه این جلسه سردار هدایتی مسئول اداره حفظ آثار استان ضمن تقدیر از تلاش دانشجویان بسیجی در ادامه راه شهدا گفت: باید در این برنامه از عنصر خلاقیت استفاده و پیشنهاد داد در کنار برگزاری این کنگره، کرسی های آزاداندیشی در رابطه با چرایی دفاع مقدس برای قشر دانشجو و اساتید اجرا شود.

دانش میر مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه امام رضا دانشگاه آزاد اسلامی یزد ضمن اعلام تاریخ 6 و 7 آذرماه به عنوان تاریخ برگزاری هفدهمین کنگره آسمانی عروج افزود: از یکماه پیش هماهنگی های برگزاری کنگره اغاز شده و برنامه ریزی ها به گونه ای است که ان شاالله با هم افزایی حداکثری نهادها، برنامه ای متفاوت و با تاثیرگذاری حداکثری برگزار خواهد شد.
دکتر دهقان اشکذری معاونت فرهنگی این دانشگاه با اشاره به جایگاه استانی و مردمی این کنگره افزود: این کنگره در چهلمین سال انقلاب باید در اوج تاثیرگذاری و با مدیریت جهادی نقش آفرینی نماید.

در ادامه این جلسه ابوترابی عضو شورای شهر یزد با استقبال از پیشنهاد اساتید جهت طراحی المان های شهری ویژه شهدا افزود: کنگره عروج نقش بسزایی در ترویج فرهنگ شهادت در استان و محلات مختلف از دیرباز ایفا نموده است.


وی در پایان با ذکر خاطره ای از شهید محمدخانی گفت: نام گذاری بلوار شهدای گمنام که دانشگاه های اصلی استان در آن قرار دارند حاصل پیگیری های مکرر این شهید در زمان شورای شهر دوم بوده است.

ارسال نظرات