حجت الاسلام رضوی راد گفت:بصیرت به معنای تشخیص توطئه دشمن ،تشخصیص حق از باطل و بیداری و آگاهی و تصمیم و حضور به موقع و اقدام قاطعانه است و پیوسته مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند و مردم ایران اسلامی همواره در دروان مختلف انقلاب با بصیرت خود توطئه ها راخنثی کرده اند.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۰۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ حجت الاسلام محمد رضوی راد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در جمع پاسداران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به لزوم بصیرت در جامعه اسلامی گفت:پیشگامان جبهه بصیرت  در جامعه ما بسیجیان هستند که به فرموده امام خمینی (ره )مصداق لشکر الهی اند و اخلاص خود را در دفاع مقدس ودیگر صحنه ها نشان دادند. 

وی افزود: انقلاب اسلامی شجره طیبه است که روز به روز شاخ وبرگ دار تر می شود وکشورهای منطقه در حال الگو پذیری هستند اما در داخل کشور همواره بی بصیرت ها وکسانی که اهل تقوا نیستند درصدد این هستند  حرکت شتابان انقلاب اسلامی را کند کرده و سرعت آن را کاهش دهند.

حجت الاسلام رضوی راد گفت:برای خوب عمل کردن و تشخیص راه از بی راهه باید بصیرت داشت چراکه بصیرت همچون راهنمایی موثر راه را به انسان نشان می دهد.

وی به توصیه‌های امام حسن عسگری (ع)پرداخت و افزود:توصیه های امام عسگری بسیار راهگشاست و مهمترین آن تقوای الهی، رعایت امانت، سجده‌های طولانی، عیادت از بیماران و پرهیز از موارد و گناهان شبهه‌ناک خواهدبود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه روح الله در ادامه گفت:بصیرت در آموزه‌ها و درس های قرآن، شیوه والگویی است که به انسان توانایی و قدرت تشخیص حقایق و تحلیل درست ازواقعیت‌ها را می‌دهد؛ از این‌رو،نشانه های قرآن و احادیث به مسئله بصیرت به شکل کامل پرداخته است.

وی خاطر نشان کرد:فاصله نگرفتن از ارزش ها از ویژگی های جوانان انقلابی است و جوانان باید با الگو گیری از شهدای انقلاب اسلامی در این مسیر مهم گام بردارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات