جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید رجائی بانک توسعه تعاون با حضور مدیرعامل و اعضا هیئت‌مدیره و برخی مدیران ستادی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۰۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه ضمن تأکید بر مقام والای بسیج با اشاره به نقش‌های اجتماعی و انقلابی این نهاد مردمی خاطرنشان کرد: ارزش و اهمیت بسیج بر کسی پوشیده نیست و همیشه و در هر زمان در مواقع حساس بسیج با هوشیاری و بیداری درصحنه حاضر می‌باشد.

وی نقش بسیج را بسیار مهم دانست و افزود: دیدگاه بسیج بر اساس عشق به خدمت‌رسانی به مردم شکل‌گرفته و بر همین اساس جامعه امروز با حضور بسیجیان به‌عنوان یک نیروی خدمتگزار در جامعه مطرح می‌باشد.

شایان‌ذکر است سید محمد میرابی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی نیز از حمایت‌های همه‌جانبه مدیرعامل و اعضا هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون قدردانی نمود.

در پایان این جلسه از زحمات روح اله شاهسون فرمانده اسبق پایگاه بسیج شهید رجائی بانک توسعه تعاون با اهدا لوح، تقدیر و حکم انتصاب قاسم توکلی به‌عنوان فرمانده جدید این پایگاه ابلاغ گردید.

 

ارسال نظرات