خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان؛

نقش بسیج دانشجویی در عرصه دانشگاه نقشی مهم و تعیین کننده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت:نقش بسیج دانشجویی در عرصه دانشگاه نقشی مهم و تعیین کننده است.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۱۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی جمع کارکنان و بسیجیان بسیج دانشجویی استان سمنان به میزبانی ناحیه بسیج دانشجویی استان با بیان مطالبی پیرامون اهمیت فعالیت‌های بسیج دانشجویی با اشاره به سابقه حضور خود در نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دانشجویی، یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین عرصه‌ها را دانشگاه دانسته و نقش بسیج دانشجویی را به منظور نقش آفرینی در این عرصه را بسیار مهم و تعیین کننده ارزیابی نمودند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی در ادامه با توجه به بیانات امام راحل (ره) گفت:: به درستی دانشگاه مبدا تمامی تحولات است و دانشجویان بسیجی همان افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی هستند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری دانشجویان همان کسانی هستند که باید در مباحث فرهنگی و اجتماعی کاملا آتش به اختیار عمل نموده و منتظر دستورالعمل‌ها نباشند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اهمیت نقش دانشجویان در زمینه مطالبه گری گفت:: دانشجوی بسیجی که مطالبه گری نکند و نسبت به حرکت‌های ضدارزشی و ضد انقلابی اعتراض نکند، آن دانشجو مُرده است.
وی در ادامه با توجه به نقش مهم کرسی‌های آزاد اندیشی گفت:: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در زمینه ایجاد فضای پویا در دانشگاه بسیار موثر و راهگشاست.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی بزرگترین افتخار و نماد مجموعه بسیج دانشجویی را اردوی‌های جهادی دانسته و افزود: حرکت اردو‌های جهادی حرکتی بسیار پسندیده است که انجام اینگونه طرح‌ها نام بسیج را در میان مردم ماندگار می‌کند.
وی در پایان مقوله وحدت حوزه و دانشگاه را بسیار مهم و موثر ارزیابی نموده و یکی از اهداف اساسی دشمن به منظور ضربه زدن به انقلاب را جدایی بین جامعه دانشگاهی و حوزوی دانسته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار