پیگیری و رفع مشکلات مردم با طرح دادستان شهید نوری در زابل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: اگر همه ی ادارات و نهاد ها و حتی مردم در طرح دادستان شهید نوری مشارکت کنند می توان بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را کاهش داد و بخشی از نگرانی های مردم را بر طرف کرد.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۲۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل؛ مراسم مجمع عالی بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، امام جمعه و همچنین اعضای این مجمع در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ علی ثمره حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل گفت: طرح دادستان بسیجی شهید موسی نوری در قالب قرارگاه جواد الائمه (ع) در نظر گرفته شده است که هم افزایی بیشتری در کارگروه های زیر مجموعه ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: کارگروه های این طرح در سطح های مختلف از جمله محلات ایجاد شده است که می تواند بسیاری از مشکلات محلات را با اجرای این طرح مرتفع ساخت.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: کارگروه فرهنگی، امنیتی ، سازندگی ،درمان و همچنین کارگروه اشتغال از جمله کارگروه های طرح شهید دادستان نوری است که در شهرستان ایجاد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل بیان داشت: اگر همه ی ادارات و نهاد ها و حتی مردم در این طرح مشارکت کنند می توان بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را کاهش داد و بخشی از نگرانی های مردم را بر طرف کرد.

وی ادامه داد : می توان با اجرای مرحله دوم این طرح در محلات دیگر ، مشکلات بسیاری از کارتن خواب ها را برطرف ساخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار