شهرکی‌پور گفت: جشنواره علمی بسیج دانشجویی استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با هدف ارائه راهکار برای حل مسائل و مشکلات استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۲۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سعید شهرکی‌پور، مسئول علمی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره علمی بسیج دانشجویی استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارائه راهکار برای حل مسائل و مشکلات استان دانست و بیان کرد: جشنواره علمی بسیج دانشجویی در دو بخش انفرادی شامل طرح‌های پژوهشی در راستای حل مشکلات استان، اختراع و ابتکار و نوآوری و پایان‌نامه و پروژه دانشگاهی و تشکلی شامل مناظره، میزگرد، کرسی آزاداندیشی، بیانیه، نامه، فعالیت‌های مجازی، بازدیدهای علمی و توزیع محصولات در نمازجمعه و راهپیمایی برگزار می‌شود.

شهرکی‌پور با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در برگزاری جشنواره با بسیج دانشجویی همکاری دارد ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره یکم دی ماه سال جاری است و اختتامیه در آخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: جایزه ویژه این جشنواره نیز به تشکل یا تیمی که یکی از مسائل استان یا کشور را تا مرز حل شدن پیش برده باشد یا طرحی پژوهشی که در راستای حل مسائل استان قابل اجرا باشد اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات