یادداشت:

مسئولین بی‌دغدغه بدانند و بخوانند...

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان در یادداشتی نوشت: وقتی کار تشکیلاتی را مورد بررسی قرار می‌دهیم چه از نظر دینی و چه از نظر عقلانی، دغدغه‌مندی یکی از اصول مهم در روند اجرا و پیشرفت تمام فعالیت ها است و آن مجموعه‌ای که دغدغه مند تر است قطعا موفق تر خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۳۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸


به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، رضا جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان در یادداشتی نوشت:

وقتی کار تشکیلاتی را مورد بررسی قرار می‌دهیم چه از نظر دینی و چه از نظر عقلانی، دغدغه‌مندی یکی از اصول مهم در روند اجرا و پیشرفت تمام فعالیت ها است و آن مجموعه‌ای که دغدغه مند تر است قطعا موفق تر خواهد بود.

دغدغه‌مندی به معنای حساسیت و نگرانی نسبت به خط قرمزها و اصول و مبانی آن مجموعه(کشور) و آن جریانی است که فرد حول محور آن دارد فعالیت میکند و اگر دغدغه مندی باشد مجموعه ، مجموعه ای پویا ، پرنشاط ، جلو رونده و مهم تر از همه جلو برنده و جریان ساز است.

مجموعه ای که دغدغه‌مندی در افراد آن وجود نداشته باشد قطعا در بهترین حالت یک ثبات کاری را در آن شاهد خواهیم بود و به نظر بنده اگر تقسیم بندی در مجموعه ها را بر اساس دغدغه مندی انجام دهیم، مجموعه ها و فعالیت ها را به دو گروه کار و مجموعه اداری و کار و مجموعه جهادی تقسیم بندی می کنیم که ما در طول تاریخ شاهد موفقیت مجموعه ها و افکار جهادی بوده ایم.

بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) راه حل و حلال مشکلات ما، تفکرجهادی و فراگیر کردن آن در کل جامعه در محور های اقتصادمقاومتی، تولیدملی، حمایت‌ازکالای‌ایرانی و هم چنین تفکرجهادی در مباحث فرهنگی می باشد؛ ‌در واقع تفکر جهادی است که تغییرات مثبت و رو به جلو ایجاد می کند.

آن چیزی که می تواند جمهوری اسلامی را کمافی السابق در دنیا به عنوان یک قدرت برتر معرفی کند همان تفکر جهادی است که قطعا تفکر جهادی بدون دغدغه نخواهد بود و شکل نخواهد گرفت.

به نمایندگی از جبهه انقلاب یک پیشنهاد برای ان دسته از مسئولان بی دغدغه دارم و آن این است که حقوقتان برای خودتان اما امکانات و سرمایه های ادارات خود را در اختیار ما قرار بدهید و ببینید که تفکر جهادی چه می کند.

با همان سرمایه‌ای که شماها با آن هیچ کاری نتوانستید بکنید جز خیرات کردن آن سرمایه بین نور چشمی هایتان.



آماده ایم برای خدمت جهادی...
ارسال نظرات
آخرین اخبار