مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود:
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه آموزش نویسندگی در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۳۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
کمیل قندهاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش نویسندگی دفاع مقدس اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با همکاری حوزه هنری شهرستان شاهرود به مدت یک روز به میزبانی این مرکز برگزار شد.
وی افزود: در این کارگاه محمد قاسمی پور مسؤول ادبیات پایداری نشر سوره مهر به تدریس مباحث پیرامون نویسندگی دفاع مقدس پرداخت.
مسئول مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود تصریح کرد: در این دوره آموزشی بیش از ۲۰ نفر از علاقمندان و نویسندگان و راویان دفاع مقدس شهرستان شاهرود حضور داشتند.
وی با بیان اینکه این کار‌ها در راستای توانمندسازی راویان و نویسندگان دفاع مقدس برپا شده است افزود: در نظر این است با همکاری حوزه هنری این کارگاه‌ها بصورت ماهانه با حضور اساتید برجسته کشوری در شاهرود برگزار شود.
لازم به ذکر است با توجه به حضور بیش از هزار شهید در شهرستان شاهرود و حضور رزمندگان این شهرستان در عملیات‌های مهم دفاع مقدس نیاز به نگارش کتاب‌های دفاع مقدس ضروری است و یا اینکه کتاب‌های متنوعی از سهدا این شهرستان نگاشته شده، اما هنوز هم در این زمینه نیاز‌های اساسی احساس می‌شود که برگزاری چنین کارگاه‌های بی می‌تواند در انجام برنامه‌های منسجم برای گردآوری خاطرات رزمندگان و ثبت و ضبط آن‌ها برای آیندگان مثمر ثمر باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها