خبرهای داغ:
سردار غیب پرور تأکید کرد

ضرورت ترویج فرمایشات رهبری توسط نمایندگان رهبری در استان‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نمایندگان رهبری در استان‌ها مَثَل نخ تسبیح را دارند، بر ترویج و تبلیغ فرمایشات رهبری توسط ایشان تاکید کرد و گفت: سخن انقلابی باید توسط نماینده ولی فقیه بیان شود و کار تبلیغ و ترویج فرمایشات و مطالبات رهبری باید توسط همین افراد صورت پذیرد.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۳۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

ضرورت ترویج فرمایشات رهبری توسط نمایندگان رهبری در استان‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامحسین غیپ پرور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اهداف و برنامه‌های سفرهای استانی اظهار کرد: سفرهای استانی جزء برنامه‌های ثابت ما است.

وی  دیدار و دلجویی از خانواده شهدای برگزاری جلسه با نخبگان استان، برگزاری جلسه با فرماندهان و مسئولین سپاه، بررسی  روند اجرای برنامه های بسیج و... را از مهم‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی خو مطرح کرد و بیان داشت: دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها از دیگر برنامه‌های سفرهای استانی ما است و این را وظیفه خود می‌دانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نمایندگان رهبری در استان‌ها مَثَل نخ تسبیح را دارند، بر ترویج و تبلیغ فرمایشات رهبری توسط ایشان تاکید و اضافه کرد: سخن انقلابی باید توسط نماینده ولی فقیه بیان شود و کار تبلیغ و ترویج فرمایشات و مطالبات رهبری باید توسط همین افراد صورت پذیرد بنابراین تلاش ما بر این است که این جایگاه رفیع و بلند نمایندگان آقا را در استان‌ها برای خود مرور کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های دو روزه خود در استان همدان پرداخت و گفت: برنامه‌های اجرایی طی دو روز بسیار فشرده برگزار شد، ضمن اینکه بسیار با برکت بود.

سردار غیب‌پرور با اشاره به برگزاری جلسه با فرمانده گردان‌های بیت المقدس همدان تصریح کرد: مسائل دفاعی و امنیتی سرمایه‌داری خوبی در کل کشور شده و به طور قطع  اتفاقاتی چون اتفاق و اغتشاشات 9دی سال گذشته دیگر رخ  نخواهد داد چراکه بچه‌های ما با تجربه‌تر، کارآموزده تر از گذشته هستند و حساسیت بالایی دارند.

وی به برگزاری جلسه‌ای با حضور 100 نفر از منتخبین پایگاه‌های استان اشاره و بیان کرد: دیدار با خانواده شهید تقوی طلب و بازدید از مناطق حاشیه‌ای شهر از دیگر برنامه‌های صورت گرفته طی این سفر استانی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار