فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، در دیدار با فرماندهان، مسئولان و بسیجیان ناحیه شهریار:
خبرگزاری بسیج: نشست صمیمی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران،با فرماندهان، مسئولان، معاونت ها و بسیجیان سپاه ناحیه شهریار در سالن همایش های این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۵۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهریار؛  سردار حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، در دیدار ضمن آشنایی با فرماندهان، مسئولان، معاونت ها و بسیجیان سپاه ناحیه شهریار، گزارشاتی را در مورد

 نوع عملکرد مجموعه سپاه این ناحیه دریافت کرد، درابتدای این جلسه، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهریار ، مواردی را درخصوص نوع عملکرد معاونت ها و مسئولان ناحیه ارائه کردند.

دراین جلسه بعد از معرفی نیروها،معاونت عملیات و معاونت طرح وبرنامه و جمعی از فرماندهان حوزه های بسیج برادران و خواهران، گزارشاتی را از نحوه عملکرد حوزه های تحت مدیریت خود به سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران،  ارائه کردند.

سردار حسن زاده در نشست با فرماندهان، مسئولان، معاونت ها و بسیجیان سپاه ناحیه شهریار با اشاره به سیاست های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: از صدر تا ذیل فعالیت های حوزه های مقاومت توسط بسیجیان همیشه آماده، سازماندهی و عملیاتی خواهد شد. وی با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، در خصوص ویژگی های سپاه، گفت:محیط خوب و جمع باصفای سپاه و بسیج را قدر بدانید و اگر جایی از سپاه و بسیج وارد شُدید و نورانیت و پاکی ندیدید آنجا را سپاه و بسیج ندانید.

  وی در ادامه با تاکید بر اینکه فعالیت های سپاه و بسیج باید اثر بخش باشد، افزود: برنامه ها باید از حد معمول بیشتر و متمرکز باشد، مثلا وقتی کتابی را به کسی هدیه می کنیم باید از همان فرد یک مهره فرهنگی درست کنیم و در راستای تحلیل کتاب از همان شخص بهره مند شویم ودر مراحل بعدی، از جمله کاروان سفرهای راهیان نور از آموخته های آنان   استفاده شود، نه اینکه کتابی را انتخاب کنیم و آن را به افراد بدهیم اما برای تحلیل و یا استفاده فرهنگی از شخص دیگری، مثلا در برنامه راهیان نور استفاده کنیم. بنابر این باید متناسب با ظرفیت منطقه ای خدمات فرهنگی، بهداشتی و... ارائه کنیم. باید به تناسب حجم جمعیت و ترکیب آحاد مختلف جامعه شعار ها، ابزارها و حتی گفتمان فرهنگی نیز بهتر و عالی تر باشد.

ارسال نظرات