فرمانده انتظامی میانه از دستگیری دو نفر جاعل سکه و مصنوعات فلزی و کشف ارز خارجی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۷۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الهوردیان گفت:در پی خبر‌های واصله مبنی بر جعل سکه و مصنوعات فلزی توسط افراد سودجو، موضوع در دستور کار پلیس اماکن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام کار‌های تخصصی و اطلاعاتی پیچیده متوجه وجود کارگاه ساخت و جعل سکه و مصنوعات فلزی در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار شدند که پس از اخذ دستور قضایی در بازرسی از محل مذکور تعداد ۴۰ قطعه انواع سکه، شمش و مصنوعات فلزی جعلی، دستگاه‌ها و تجهیزات تولید قطعات مذکور و ارز‌های خارجی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تعداد قابل توجهی مهر، کارت تبلیغاتی و فاکتور جعل شده به نام طلافروشان معروف شهرستان را از محل کشف کردند.

الهوردیان با بیان این‌که در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد از مردم خواست که در خرید هرگونه سکه و طلاجات نهایت دقت را داشته باشند و ضمن خرید از طلافروشی‌ها و مراکز معتبر، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظرات