فرمانده سپاه ساوه گفت:

برگزاری اجلاسیه شهدای کارگر استان هفدهم بهمن ماه در ساوه

فرمانده سپاه ساوه گفت: شهدا ثابت کردند که حرکت عاشورایی سیدالشهدا(ع) در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امروز نیز در جبهه های مقاومت اسلامی و دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) با عنوان مدافعان حرم همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۹۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سرهنگ دوم پاسدار علی رسولی در  جلسه هماهنگی اجلاسیه شهدای کارگری استان مرکزی در ساوه گفت: ابلاغیه برگزاری کنگره شهدا در سال 92 به استان مرکزی ابلاغ شد که این کنگره  در اوایل اردیبهشت ماه سال 98 برگزار می‌شود.

وی افزود: چاپ کتاب، مسابقات فرهنگی و ورزشی، جمع‌آوری آثار شهدا بخشی از برنامه‌های این کنگره است که البته برای این کنگره 9 اجلاسیه از جمله اجلاسیه‌های شهدای زن استان مرکزی، شهدای محلات، بسیج ورزشکاران و اجلاسیه شهدای کارگری به میزبانی ساوه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ساوه تصریح کرد: برای برگزاری این کنگره تاکنون جلساتی با فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در فرمانداری شهرستان ساوه برگزار شده و در این خصوص باید شورای سیاستگذاری اجلاسیه شهدای کارگری و کمیته‌های هشت‌گانه از جمله فرهنگی، ورزشی، اطلاع رسانی و... فعال شود که در این راستا، احکام روسای کمیته‌ها از سوی فرماندار صادر می‌شود.

رسولی بیان کرد: در این اجلاسیه از 11 شهرستان دیگر استان مرکزی مهمانانی از خانواده‌های شهدای کارگری خواهیم داشت که قطعا سبب رونق بخشی به این جلسه و برکت در شهر ساوه خواهند بود.

وی اضافه کرد: روز هفدهم بهمن و در دهه فجر این اجلاسیه برگزار می‌شود که ساخت تندیش شهدا و نامگذاری خیابان‌ها به‌نام شهدا نیز در دستور کار است.

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به جایگاه شهدا گفت: شهدا زنده تاریخ هستند و هرگز از یادها نخواهند رفت، در روایت‌ها آمده است که سه طایفه شفاعت می‌کنند که یک دسته انبیا، دسته دوم علما که قله این علما ائمه اطهار(ع) و دسته سوم شهیدان هستند و ما امیدواریم در آخرت از شفاعت شهدا و این بزرگواران برخوردار شویم.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ناب شهدا و شهادت از اهداف برنامه‌های بزرگداشت و کنگره شهدا است که برگزاری آن با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی پشتیبانی از ارزش‌های نظام قلمداد می‌شود که به عرصه نمایش گذاشته شده است.

رسولی خاطرنشان کرد: آرامش و اقتدار امروز کشور را مرهون حرکت شهدا و رزمندگان دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: شهدا ثابت کردند که حرکت عاشورایی سیدالشهدا(ع) در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امروز نیز در جبهه های مقاومت اسلامی و دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) با عنوان مدافعان حرم همچنان ادامه دارد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات