مدیر آموزش و پرورش چاراویماق:

شهدای فرهنگی و دانش آموز نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند

مدیر آموزش و پرورش چاراویماق در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان، گفت: نقش شهدای فرهنگی و دانش آموزان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بود.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۱۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، قربانعلی اسدی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، به خصوص شهدای فرهنگی و دانش آموز نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار در بین نسل جوان دارد.
وی افزود: شهدای انقلاب در عمل مظهر عینی اقتدار نظام و ایران اسلامی هستند و حرکت در مسیر آن ها موجب شکست توطئه های فرهنگی استکبار جهانی می شود.
اسدی خاطرنشان کرد: شهدا از زندگی راحت، خانواده و فرزندان خود گذشتند تا ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم و همگان به خصوص دانش آموزان و فرهنگیان باید برای زنده نگه داشتن خاطره شهیدان از هیچ کوششی دریغ نکنیم چرا که عزت و اقتدار کشور را مدیون ایثار شهیدان هستیم.
وی افزود: اگرشهدای گرانقدر خون های پاک و مقدسشان را تقدیم این انقلاب نمی کردند به یقین امروز شاهد حاکمیت نظام جمهوری اسلامی، اقتدار، بالندگی و توسعه در کشور نبودیم.
اسدی اظهارداشت: در عصر حاضر وظیفه ما و دانش آموزان است که با گام برداشتن در مسیر خودباوری و شکوه علمی ایران اسلامی، دین خود را به کشور و نظام اسلامی و شهدا ادا کنیم.
وی ادامه داد: دانش آموزان و جوانان ایران اسلامی امروز نیزهمچون دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس لازم است با همان روحیه جهادی در سنگر علم و دانش فعالیت کنند و کشور را به قله های رفیع پیشرفت و توسعه برسانند.
 یادواره شهدای دانش آموز چاراویماق در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) شهر قره آغاج این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار