فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

حضور عملی روحانیون در میان مردم خود بهترین شکل تبلیغ است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جمع روحانیون شهرستان خاتم گفت:حضور عملی روحانیون در میان مردم خود بهترین شکل تبلیغ است و تاثیر گزارتر، لذا روحانیون بزرگوار آداب و سنن دینی را با عمل خودشان به مردم ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۳۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه ماهیانه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم و امام جمعه هرات با روحانیون شهرستان و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج اقشار و محلات در دفتر امام جمعه هرات برگزار شد.
در این جلسه امام جمعه از زحمات و فعالیت‌های روحانیون در سطح شهرستان تشکر نمودند و اظهار امیدواری کرد:گزارشات مردمی حکایت کننده رضایت مردم از روحانیون است که بیانگر موفقیت این عزیزان می‌باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در ادامه ضمن قدردانی از زحمات روحاینون تاکید کرد: لازم است روحانیون محترم بر غنا و عمق مطالب ارائه شده خود در منابر افزوده و موضوعاتی را انتخاب نمایند که متناسب با نیاز فرهنگی، اعتقادی و اخلاقی و از سوالات و شبهات مخاطبین باشد
سرهنگ آزادی نژاد ادامه داد: حضور عملی روحانیون در میان مردم خود بهترین شکل تبلیغ است و تاثیر گزارتر، لذا روحانیون بزرگوار آداب و سنن دینی را با عمل خودشان به مردم ارائه می‌کنند.
روحانیون شهرستان نیز به بیان دید گاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداخته و خواستار توجه مادی و معنوی به بخش فرهنگ دینی در شهرستان شدند.
در این جلسه موضوعاتی از قبیل: کیفیت هماهنگی برگزاری مراسم و مناسبت‌های مذهبی و ملی در سطح مساجد، هماهنگی و همکاری بسیج با روحاینون، لزوم هماهنگی همه متولیان فرهنگی دینی مساجد از سوی علمای شهرستان، مشکلات اقتصادی و گران فروشی و ... مطرح شد.
ارسال نظرات