شهردار بوشهر گفت: اجرای طرح ها در بوشهر اولویت بندی می شود و تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت کارها است.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۵۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید نورالدین امیری در نشست با خبرنگاران با اشاره به عقب ماندگی بوشهر در حوزه شهری افزود: بندر بوشهر از شهرهای قدیمی کشور است که در زمینه های مختلف توسعه ای عقب افتاده است و مهمترین عامل این عقب افتادگی نیز نداشتن برنامه های منسجم بوده است.

وی با بیان اینکه ارائه و توزیع خدمات به محلات باید به صورت متوازن انجام شود اضافه کرد: از این پس توسعه محلات با مشارکت مردم و ارتباط دو سویه بین شهرداری و مردم انجام خواهد شد.

شهردار بوشهر با اشاره به محدودیت اعتبارات شهری گفت: اجرای طرح ها در بوشهر اولویت بندی می شود و تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت کارها است.

وی عنوان کرد: پارک لیان، مسیر دوم سرتل به نیروگاه، تالار نمایش و سرای محله از جمله مهمترین طرح های عمرانی با اولویت، در شهرداری بوشهر است.

امیری بر توجه به گردشگری دریایی و ورزشی شهر بوشهر با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی آن تاکید و اضافه کرد: مسائل فرهنگی باید در اجرای طرح های شهری مد نظر قرار گرفته و نامگذاری معابر و مکان های شهر باید مطابق با فرهنگ بومی باشد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ها باید طبق برنامه انجام شود تصریح کرد: پیمانکاران کم کار از گردونه همکاری خارج می شوند.

شهردار بوشهر با تاکید بر پرهیز از سیاسی کاری در اداره شهر گفت: تمام نقد ها و نظرات را می‌شنوم اما در نهایت کاری را انجام می دهم که به درستی آن  اعتقاد دارم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر

ارسال نظرات