خبرهای داغ:
سرهنگ برزگر اذعان کرد:

برگزاری آخرین اجلاسیه کنگره ملی سه هزارشهید استان قزوین

پنجمین و آخرین اجلاسیه کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین، با حضور سردار جعفری و مسوولان استانی و بیش از ۴هزار نفر از خانواده های معزز شهدا در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۶۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پنجمین اجلاسیه کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین، با حضور سردار جعفری و مسوولان استانی و بیش از ۴هزار نفر از خانواده های معزز شهدا در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در حال برگزاری است.

در همین خصوص سرهنگ عباس برزگر، جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: باتوجه به اینکه شهدا در گستره قزوین وجود دارند در این مراسم حدود ۴هزار و ۸۰۰ نفر از خانواده های معزز شهدا از داخل استان و ۱۵۰ میهمان نیز از خارج استان در مراسم اجلاسیه پایانی حضور دارند.

وی گفت: همه روزهای کنگره شهدا به دلیل وجود پرشور اقشار مختلف دارای اهمیت خاص و ویژه ای است اما اختصاصا حضور خانواده های معزز شهدا معنویت خاصی به اجلاسیه داده و این مراسم را از سایر اجلاسیه ها متفاوت کرده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: دانشجویان در مراسم اجلاسیه دانشگاهیان، بسیار تحت تاثیر محیط قرار گرفته و با توجه به شرایط موجود در نوع نگرش ها، شاهد حضور دانشجویان از هر طیف و حزبی و جناحی بودیم.

سرهنگ برزگر عنوان کرد: هر شهید از آسایش خود گذشته و هرچه داشته در طبق اخلاص نهاده و جان خود را در راه هدف خود که تعالی و آزادی میهن بود فدا کرد و در مسیر هدف، همه آحاد از هر قشری متحدانه در مقابل دشمن ایستادند و امروز همراهی، انسجام و وحدت بین اقشار مختلف تاکید موکد مقام معظم رهبری است.

وی افزود: آنچه امروز باید مورد توجه قرار گیرد، تکریم خانواده هایی است که عزیزترین افراد خود را تقدیم سربلندی و استقلال میهن و ملت کردند و برگزاری چنین مراسماتی تنها بخشی از وظایفی است که انجام می دهیم در عین حال این مراسمات، تلنگری برای ما، جهت یادآوری حضور شهدا در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها