سید ساجد یعقوبی
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزش همگانی یکی از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان است که در نظر داریم با تعامل دیگر دستگاه های اجرایی آن را توسعه دهیم.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۷۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

توسعه ورزش همگانی در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه روسای انجمن های ورزش دانش آموزی استان که در سالن جلسه مجتمع آموزشی ورزشی شهید نادر دیرین برگزار شد، گفت: برگزاری چنین جلساتی باعث می شود با تعامل و همفکری بتوانیم مشکلات موجود در عرصه ورزش استان را برطرف نماییم.

وی با تاکید بر توسعه ورزش همگانی اظهار داشت: اگر بخواهیم ورزش را نهادینه کنیم باید از مدارس شروع کنیم زیرا ارتباط و آگاه سازی بیشتر اولیا و خانواده ها در خصوص فواید ورزش از این طریق میسر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه سخنان خود به استعداد یابی در آموزش و پرورش اشاره کرد و تصریح نمود: اگر می خواهیم قهرمان پروری کنیم باید به دنبال استعداد هایی نهفته در بین دانش آموزان باشیم.

آقاخانی با اشاره به اینکه در مناطق و نواحی سالن های ورزشی در نوبت صبح در اختیار مدارس بصورت رایگان قرار خواهد گرفت، گفت: یکی دیگر از برنامه های اداره ورزش و جوانان استان احداث سالن های ورزشی تخصصی به جای سالن های چند منظوره می باشد.

بهرام آقاخانی همچنین آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات دانش آموزان و فرهنگیان در سالن و فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرد.

وی همچنین از برگزاری مسابقان جهانی کشتی فرنگی و آزاد به میزبانی استان اردبیل خبر داد و ابراز امیدواری کرد که سالن دو و میدانی اردبیل در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه بیان کرد: بزودی پیشنهادی به وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه روسای انجمن های ورزش دانش آموزی عضو هیئت رییسه هیات های ورزشی استان شوند ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزش را باید در تمامی شهرستان های استان توسعه بدهیم، خاطر نشان ساخت: توسعه ورزش می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد جلوگیری کند.

ارسال نظرات