از سه پویانمایی تولیدی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در آیین پایانی دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی که روز گذشته در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان برگزار شد، تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۱۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سه پویانمایی «شهر هزار کبوتر» به کارگردانی وریا نیک‌منش، «قرار» از مجموعه لالایی‌های رضوی به کارگردانی مریم هاشم‌نژاد و «رنگین کمان» به کارگردانی عباس عباسی وزین، از میان ۳۲ اثر راه یافته به مرحله نهایی مسابقه این جشنواره، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره در سالن «نگاه» تالار فخرالدین اسعد گرگانی این شهرستان به مدت دو روز نمایش داده شدند.

از مهم‌ترین محور‌های این جشنواره می‌توان به موضوعات احادیث، داستان‌ها و پیام‌های آموزشی در سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) و جایگاه ویژه علم و اخلاق امام رضا (ع) در کنار موضوعات سلامت و تندرستی و سبک زندگی اسلامی برگرفته از سیره رضوی، نماز و نیایش، صرفه‌جویی، اقتصاد مقاومتی، خانواده، کار و تلاش، عفاف و حجاب، اشاره کرد.

مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی طی سال‌های اخیر آثاری از جمله پویانمایی سینمایی در مسیر باران، آلبوم لالایی‌ها، سلام، میزبان خورشید، پسنده و... را نیز تولید کرده است.

لازم به ذکر است، اکران عمومی فیلم پویانمایی واقع‌گرای «در مسیر باران» از دهه آخر ماه صفر در کشور آغاز شد و به روی پرده سینما‌های کشور رفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها