معاون اجرایی سپاه کربلا با اشاره به آغاز دور جدید اردوی راهیان نور دانش آموزی مازندران به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت : این دانش آموزان به مدت 3 روز ازمناطق عملیاتی دیدن می کنند.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۲۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون اجرایی سپاه کربلا با اشاره به آغاز دور جدید اردوی راهیان نور دانش آموزی مازندران به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت : این دانش آموزان به مدت 3 روز ازمناطق عملیاتی  دیدن می کنند.

سرهنگ پاسدار عسکر مجیدی با اشاره به اینکه اولین کاروان دانش آموزی مازندران از  شهرستان ساری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شود افزود : دانش آموزان بسیجی این شهرستان و سایر نقاط استان هم روز ها و ماههای آتی راهی این مناطق می شوند.

رئیس راهیان نور سپاه کربلا گفت : تا پایان امسال  دانش آموزان بیشماری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان اعزام می شوند.

سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی اظهار داشت: انقلاب ما مهم‌ترین و بهترین انقلاب در جهان بوده و در جنگ تحمیلی یک وجب از خاک وطن را تقدیم دشمن نکردیم که باید همه ما قدردان انقلاب باشیم.

وی افزود: امسال 10 هزار نفر در دو مرحله 20 روزه به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مجیدی با قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش استان، گفت: دشمن امروز به دنبال نهادینه کردن فرهنگ غرب در جامعه است که دستگاه تعلیم و تربیت نقش مهمی در زمینه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

وی بیان کرد: امسال چندکاروان والدین نیز تدارک دیده شده که پدر همراه دانش‌آموز پسر و مادر همراه دانش‌آموز دختر به مناطق اعزام می‌شوند.

مجیدی گفت: از دیگر برنامه‌های ستاد، برگزاری اردوهای یک روزه راهیان نور دانش‌آموزان به مرکز فرهنگی پارک موزه  دفاع مقدس استان است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها