معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور از اجرای طرح شهید بهنام محمدی خبر داد و گفت: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد است.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۳۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین مهر آبادی صبح امروز در جلسه طرح شهید بهنام محمدی که با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور در نمازخانه شهدای بسیج این ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: این طرح نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است و هم‌افزایی میان بسیج و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: برای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی باید دانش‌آموزان عالم و اهل فکر، مهذب و دین‌مدار، انقلابی و آگاه و کارآمد و توانمند باشند و برای تحقق این امر باید سه نهاد مسجد، خانه و مدرسه همسوی یکدیگر حرکت کنند که در نهایت این حرکت می‌تواند موجب ساخت محله اسلامی شود.

در ادامه حسینی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با اشاره به یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج، افزود: اصلی‌ترین رسالت ما این است که دانش‌آموزان به جوانانی مومن و انقلابی تبدیل شوند که به قول مقام معظم رهبری اگر چنین شود ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

حسینی بابیان اینکه کسانی که باعث خیر درجامعه شدن اهل مسجد بوده اند اظهارداشت:باید رویگرد مساجد ما به سمت مساجد صدر اسلام برگردد.

درحاشیه این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور به مدیران اموزش وپرورش شرکت کننده دراین مراسم کتاب، ولی امر رابه مناسبت هفته کتابخوانی اهدا کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها