با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز؛

افتتاح حسینیه رستوران یکسان سازی البرز

حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با حضور در رستوران البرز، حسینیه این مکان را افتتاح کردند.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۴۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با حضور در رستوران البرز، حسینیه این مکان را افتتاح کردند.

این حسینیه با هدف اقامه نماز و جلسات دینی و کاری برای پرسنل و مهمانان رستوران ساخته شد.

حجت الاسلام یوسفی یادآور شد: نماز، صرفاً یک فریضه الهی و عبادت فردی نیست و آنچه باعث شده تا این عمل صالح به یک دعوت و سفارش مشترک توسط همه انبیاء الهی در طول قرون و اعصار متمادی تبدیل شود، نقش سازنده و تأثیر شگرفی است که در صیقل دادن به روح آدمی، طهارت جان و نفس، آرامش درون، وسعت رزق، بهبود تعاملات اجتماعی، ارتقاء سطح امنیت و پیشرفت جوامع دارد.

وی با تاکید به نقش نماز جماعت در همبستگی مردم اظهار داشت: در دوران جنگ، نماز جماعت موجب تقویت روح همبستگی و اتحاد بود و به جرات می توان گفت که مهم‏ترین دلیل پیروزی جبهه حق علیه باطل توسعه ایمان از طریق صفوف جماعت بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزدر حاشیه این افتتاح از معاونت های بسیح سازندگی، کانون ایثارگران، خدمات کارکنان و رستوران یکسان سازی البرز بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار