در راستای تعامل و هم افزایی،

حضور فرمانده سپاه شاهرود در پایگاه‌ها و حوزه نجف اشرف رویان+ تصاویر

فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود و هیئت همراه با حضور در منطقه زیراستاق شاهرود از پایگاه‌های مقاومت و حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان سرکشی نمودند.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۴۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار ج. اد عبیری به اتفاق مسئول نمایندگی، ولی فقیه و مسئول حفاظت اطلاعات و بازرسی فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود با همراهی فرماندهی حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف از پایگاه‌های بسیج امام رضا (ع) روستای یونس آباد و علی ابن ابیطالب (ع) روستای قلعه نو خالصه بازدید و از نزدیک با روند اجرایی فعالیت‌های این دو پایگاه آشنا شدند و در ادامه با خانواده شهید یونس آبادی در روستای یونس آباد دیدار کردند.
حضور در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات حوزه نجف اشرف رویان در محل حسینیه این حوزه پایان بخش سرکشی مسئولین سپاه از حوزه نجف اشرف بود.
فرمانده سپاه شاهرود در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج حوزه نجف اشرف رویان با تقدیر از زحمات خالصانه بسیجیان در راستای اهداف و ماموریت‌های بسیج بر طرح‌های اعتلای بسیج تاکید کرد و از فرماندهان پایگاه‌ها خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در روستا‌ها و شهر رویان در راستای اثربخشی برنامه‌ها تلاش کنند.
در این جلسه فرماندهان پایگاه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود به بیان موانع و مشکلات پیش رو در فعالیت‌های بسیج پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار